30.09.2013

Chusteczki złuszczające Equilibra - mój hicior

Jakiś czas temu zachwycałam się szamponem aloesowym Equilibra - KLIK, dziś przyszła kolej na recenzje chusteczek tej firmy ;)


W opakowaniu mamy 20 chusteczek - jedna strona jest szorstka natomiast druga mięciutka i nasączona balsamem. Zapach? delikatny, taki aloesowy :)

Musze przyznać, że chusteczki bardzo dobrze peelingują, nie są strasznie ostre - takie w sam raz :D
Skóra jest mięciutka i dobrze oczyszczona. Powierzchnia nasączona balsamem koi i nawilża. Nie ma mowy o zapychaniu czy uczuciu ściągnięcia.

Na drugim miejscu w składzie mamy aloes, później jest gliceryna i alantoina :) 
Nie wiem czy Was też to denerwuje jak naklejka zabezpieczająca nie klei się już po kilku użyciach i chusteczki wysychają? Na szczęście tu nie ma tego problemu.

Cena: 12.99zł
Dostępność: doz.pl, KLIK

Zdecydowanie jest to mój ulubieniec <3

9 komentarzy:

  1. nigdy o nich nie słyszałam szczerze przyznam, ale mogą być fajną opcją :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lada dzień będę robiła zamówienie w doz.pl i z pewnością się skuszę. Chętnie sprawdzę to cudeńko (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam już o nich dużo dobrych opinii :) Chętnie sama bym je przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzieś już o nich czytałam :) Wiem, że gdy je znajdę to na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Equilibra mnie kusi wieloma produktami, a teraz dopisuję do tego zestawienia jeszcze te chusteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow mycie i zluszczanie! pierwsze slysze!

    co powiesz na wzajemna obserwacje?

    OdpowiedzUsuń