25.04.2013

Holenderski Glossybox - marzec i kwiecień

W końcu dotarły do mnie zaległe Glossyboxy :D

Marcowy prezentuje się tak:


 Wszystkie produkty są naturalne:




Na początek miła niespodzianka w postaci herbatki ogórkowo miętowej :) Masełko z The Body Shop'u i krem do pielęgnacji skórek Lush - jestem w niebie :) Kremu do mycia twarzy Nonique i toniku Casa jestem strasznie ciekawa. Fajnie, ze jest też kolorówka.  Glossybox się postarał :)


 Tak wygląda pudełeczko kwietniowe:


 

Produktów do stylizacji włosów nie używam - mama się ucieszy :) Lakierów do paznokci nigdy za wiele - szkoda tylko, ze nie mój kolor :C Kremy BB Biotherm są dla mnie za ciemne. Ciesze się z serum Lancome, jestem go strasznie ciekawa. Jeśli chodzi o miniaturkę żelu do mycia ciała Kiehl's.. cóż - poczeka na podróż :) generalnie słabizna..

Wg mnie wygrywa zdecydowanie pudełeczko marcowe :) Tutaj się kończy moja przygoda z Glossyboxem ( z racji przeprowadzki do Polski). Polskie pudełka mnie nie przekonują.


Musze się pochwalić - ZOSTAŁAM AMBASADORKĄ MARKI CARMEX
Czekam na paczuszkę i już myślę nad rozdaniem dla Was :) 




20 komentarzy:

  1. fajne mają tam te pudełeczka. te polskie rzeczywiście nic specjalnego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajne:) U mnie w Irlandii chyba nie ma nic takiego :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne pudełeczka, wiele ciekawych produktów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lepiej niż PL pudełka;/
    Gratuluję bycia ambasadorką :D

    OdpowiedzUsuń
  5. juz dawno o nich zapomniałam;) w moim przypadku genialnie sprawuje się ten krem do demakijazu z pierwszego pudełka;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej zostałaś nominowana u mnie na blogu :)
    Zapraszam : petitechere.blogspot.com

    Polskie pudełka nie są tak ' kolorowe ' jak twoje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje, w wolnej chwili postaram sie odpowiedzieć :)

      Usuń
  7. jesteś nie-sa-mo-wi-ta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wystarczy, ze jestes, cierpliwie odpowiadasz na pytania, masz niesamowita wiedze i jestes taka kochanaaaaaaaa :D:D:D

      Usuń
  8. Czekam z niecierpliwością na recenzję masełka TS :) Miłych testów :)



    W wolnej chwili zapraszam do mnie na new :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Wypaśne! :)


    Zapraszam do wzięcia w moim rozdaniu. Będzie mi bardzo miło jeśli weźmiesz udział :)

    OdpowiedzUsuń