23.04.2013

Najlepszy do tej pory BIOVAX

Maski firmy L'botica pokochałam od pierwszego użycia. Do tej pory stosowałam:
- do włosów ciemnych
- do włosów suchych i zniszczonych
- do włosów osłabionych

Gdy Biovax wypuścił nowość - oczywiście musiałam ją mieć :)


Intensywnie regenerująca maseczka, L'biotica BIOVAX: keratyna+ jedwab



Ta intensywnie regenerująca maseczka została opracowana przez specjalistów w celu zagwarantowania Twoim losom gruntownej odnowy zarówno na powierzchni, jak i w ich głębokich warstwach. Unikalna cecha maseczki to woskowa konsystencja oraz bogata w substancje odżywcze receptura. Naturalne składniki oraz brak substancji drażniących umożliwiających regenerację i ochronę włosów.
Maseczka Biovax zawiera Pro2Kera Silk - aktywny zespól naturalnych białek, który dzięki zestawieniu niskocząsteczkowych aminokwasów i wysokocząsteczkowych protein wykazuje szerokie spektrum działania zarówno na poziomie rdzenia, jak i na powierzchni włosa.
Aminokwasy jedwabiu (300 Da) wnikają do włókna włosa, wypełniając ubytki strukturalne w jego warstwach korowych. Wiążą wodę, utrwalając efekt głębokiego nawilżenia.
Proteiny jedwabne (50.000 Da) tworzą na powierzchni włosa delikatny biofilm, który utrzymuje wilgoć w jego wnętrzu oraz chroni go przed agresywnymi czynnikami środowiska zewnętrznego.
Keratyna(28.000 Da) uzupełnia niedobór naturalnych składników budulcowych osłonki włosa, plombując jej uszkodzone miejsca.
Ekstrakt z henny ułatwia aktywnym składnikom wnikanie do wnetrza włosa i jego cebulki.



W słoiczku znajduje się 250ml treściwej, budyniowej maski.Konsystencja jest jeszcze bardziej gęsta niż poprzednich produktów Biovax co czyni ją bardziej wydajną. Oczywiście standardowo dołączony jest termocap i próbka serum wzmacniającego a+e. Zapach jest bardzo przyjemny. Niestety za każdym razem mam problem z otwarciem słoiczka. Można sobie połamać paznokcie :C Ale sa też plusy - podczas podróży na pewno się nie wyleje :) Producent zaleca pozostawienie maski na włosach na 15 minut, ja zazwyczaj zmywam ją po godzinie. Już podczas zmywania włosy zamieniają sie w gładką taflę. Po wyschnięciu są nawilżone, miłe w dotyku i dociążone (ale nie obciążone). Wg mnie to najlepsza maska tej firmy. Uwaga na proteiny!

Wszystkie maski Biovax sa teraz w Superpharm w promocji 13,99zł :)

 Teraz testuje: 



Używałyście?

23 komentarze:

  1. używałam, ale u mnie za bardzo się nie sprawdziła. Teraz mam tą do włosów przetłuszczających się (zieloną) i lepiej działa na moje włosy, choć oczywiście nie opóźnia przetłuszczania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam pojęcia... może za dużo protein moje włosy dostały...?

      Usuń
  2. te Naturalne oleje mnie najbardziej kuszą :D :D

    OdpowiedzUsuń
  3. czy można to kupić w małych pojedynczych saszetkach na próbe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w aptekach "niezapominajka " za 2.00 zł ;)

      Usuń
  4. miałam wersje z keratyną i jedwabiem i była genialna , a teraz polujęna tą nowość. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba wstyd się przyznać, ale jeszcze nie miałam żadnej maski biovax :(

    OdpowiedzUsuń
  6. no kurczę nie używałam jej jeszcze, bo wcale nie łatwo ją zdobyć. ale się czaję;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Superpharm w Gdańsku są całe szafy zawalone :D

      Usuń
  7. Miałam do czynienia z produktami biovax, jednak z innymi wersjami:)
    Te pewnie pojawiły się niedawno, więc jak tylko przyjadę do Polski z chęcią się zaopatrzę w nie:)
    Którą bardziej polecasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kokos argan makadamia :) używałam tylko 2 razy ale efekt jest mega :)

      Usuń
  8. również użyłam 2 razy i póki co efekt zrobił na mnie wrażenie :D włosy po niej miałam niesamowicie miekkie, ujarzmione, wygładzone, ale nie oklapnięte, jak dla mnie chyba najlepsza z wszystkich biovaxów które dotąd stosowałam:)pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak :D pozdrawiam również :)

      Usuń
  9. Też teraz stosuję tą nową maskę Biovax z olejkami i sprawdza się rewelacyjnie. Pięknie włosy nawilża, nabłyszcza, nie plączą się, nie elektryzują. Maska zawiera filtry UV, a to kolejny jej duży plus.

    OdpowiedzUsuń
  10. czy mogę ją dostać w Narurze lub Rossmanie ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam maski z tej firmy ! Są rewelacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń